pirkimo ir grąžinimo taisyklės
Pirkimo ir pristatymo taisyklės
Apmokėjimas
- Visos prekių kainos elektroninėje parduotuvėje nurodytos eurais, įskaitant PVM.
- Pirkėjas įsipareigoja apmokėti užsakymą per 3 (tris) kalendorines dienas nuo užsakymo patvirtinimo dienos. Siuntinys pradedamas ruošti tik gavus apmokėjimą už prekes.
- Pirkėjui neįvykdžius mokėjimo per 3 (tris) kalendorines dienas, užsakymas anuliuojamas.
Prekių pristatymas
- Prekių pristatymas atliekamas siunčiant produktus jūsų nurodytu adresu arba į pasirinktą paštomatą.
- Pristatymo terminai kinta priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, įprastomis sąlygomis prekės pristatomos per 2-4d.d. nuo apmokėjimo gavimo.
- Pristatymo kainos kinta priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo.
- Jūs garantuojate ir nurodote, kad su užsakymu buvo pateiktas visas ir teisingas pristatymo adresas. Jei dėl neteisingų pristatymo adreso duomenų atsiranda papildomų pristatymo išlaidų, jūs prisiimate jų išlaidų atsakomybę.
- Pristatymą atlieka trečiosios šalys, kurios veikia pagal savo sąlygas. Mes nesame atsakingi už trečiųjų šalių veiksmus ir neatsakome už pristatymą ir vėlavimą dėl force majeure aplinkybių. Force majeure aplinkybėmis laikomos karas, riaušės, aukštesnės institucijos trukdžiai, pramoniniai ginčai, streikai ar lokautai, žaliavų ar energijos trūkumai, taip pat neišvengiami eksploatavimo ar transporto sutrikimai, pvz., elektros energijos tiekimo sutrikimai, gaisras, potvyniai arba neigiamas transportavimo oro poveikis.
Pinigų grąžinimo politika
- Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.
- Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti registruota siunta. Registruotos siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui ne vėliau kaip per 24 val. po išsiuntimo.
- Grąžinamų kokybiškų arba keičiamų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
- Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 7 (septynias) dienas nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu, pridedant prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą.
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą (užsakymo, pavedimo kopija).
- Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
- Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos.
- Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga preke. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui grąžinami visi pinigai (už prekę, ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).
- Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus.
- Norėdamas grąžinti nekokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu, pridedant nekokybiškos prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą.
- Grąžinama nekokybiška prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą.
- Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šių Taisyklių 1.4-1.5,1.9-1.10 punktuose nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
- Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų kuponu, tai grąžinamas kuponas ir kita papildomai sumokėta suma (jei ji buvo sumokėta).
- Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
- Pabrėžiame, kad vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”, kad nekeičiamos ir negrąžinamos yra šios kokybiškos prekės:
- baldai, patalynės reikmenys, šviestuvai;
- kūdikių drabužėliai;
- žaislai, žaidimai.
Baigiamosios nuostatos
- Otvaikai.lt turi teisę visiškai arba iš dalies perduoti bet kokias sutartis sudarytas su jumis ar paslaugų teikėjais, siekiant užtikrinti kokybišką paslaugų ir prekių tiekimą.
- Šios Sąlygos gali būti vienašališkai otvaikai keičiamos ar atnaujinamos iš anksto jums nepranešus. Todėl kiekvieną kartą, kai užsisakote paslaugas ar perkate prekes, turite susipažinti su šiomis Sąlygomis.
- Ginčų sprendimui kylantiems tarp jūsų ir otvaikai.lt yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė ir jurisdikcija.